קורקינט חשמלי והחוק
החברות המערביות בעולם משקיעות הרבה מאמץ ומשאבים בצמצום השימוש באנרגיה מזהמת כמו בנזין, סולר ועוד, וכך גם ישראל אשר מצטרפת למאמץ עולמי זה. כמות המכוניות שנוסעות בתוך הערים הגדולות והצפופות הן גדולות מאוד ,וגורמות לזיהום סביבתי חמור, וצפיפות גדולה בכבישים במרכזי הערים ובחלקים אחרים שלהן. הקורקינט החשמלי הוא פתרון זול ויעיל לבעיות האלה , ולכן רשויות וממשלות מעודדות שימוש בו. הן תורמות את תרומתן בשתי דרכים עיקריות. אחת מהן היא סלילת מסלולי נסיעה בטוחים ומיוחדים לכלי רכב דו גלגליים ממונעים כמו קורקינטים, והדרך השנייה היא חקיקת חוקים מתאימים שמאפשרים רכיבה בטוחה עליהם. כמו גם שמירה על הולכי הרגל שנמצאים בקרבתם.
החוק מאפשר נסיעה על קורקינטים חשמליים על פי כללים שונים שהוא קבע. יש בחוק הקיים הגבלת גיל לרכיבה, הגבלת מהירות, וחובת נהיגה עם עזרים ואמצעים בטיחותיים של הרוכב. יצרן הקורקינט מחויב לייצור כלים בטיחותיים על פי קריטריונים ותקנים קשוחים. החברה היא חברה ישראלית כחול לבן שמייצרת קורקינטים מעולים מדור מתקדם על פי תקנים אירופיים, ולכן הכלים שלהם עומדים במבחן החוק. יש לכלים שלדה חזקה, מנועים חשמליים בעלי עוצמה ומצברי ליתיום שנותנים להם טווח נסיעה גדול של עד 40 קילומטר. יש להם גלגלים רחבים, בולמי זעזועים מעולים ועוד, וכל זה מאפשר לאנשים שונים לרכב בביטחון במסלולים השונים שפזורים במקומות רבים בערים וגם מחוץ להן.
החוק נותן תשומת לב לשמירה על הרוכבים עצמם ועל הולכי הרגל שנמצאים בדרכים, ולכן יש מגבלות תנועה שונות על הכלים הללו. יועצי השירות של החברה יסייעו לכל לקוח למצוא את הקורקינט המתאים לו ביותר, והם ישמחו לענות על שאלות שונות בתחום, כולל שאלות בנושא קורקינט חשמלי והחוק. בסופו של דבר צריך הלקוח עצמו להגיע להחלטה בנושא דגם הקורקינט שהוא מעוניין לרכוש, ולכן, הוא ישקלל את כל הנתונים שקבל כולל פרטים אודות ההוצאה הכספית, ויחליט. ההוצאה על רכישת קורקינט חשמלי צפויה להיות מוחזרת תוך פרק זמן קצר,וזאת בגלל החיסכון הכספי הגדול שנוצר בהוצאות. הקורקינט החשמלי מאוד חסכוני, ויש לו עוד בונוסים כמו רכיבה למטרת הנאה בסופי שבוע, בחופשות ועוד.